Task Scheduler va poate folosi pentru a va aminti cand trebuie sa faceti din nou backup datelor de pe laptop.
Pasii pentru folosirea aplicatiei Task Scheduler:
- In Start, dati click pe Control Panel, accesati System and Security, ca apoi sa mergeti la Adminastrative Tools, unde sa alegeti “Task Scheduler”.
- Selectati “Create Basic Task” in zona de Actions din dreapta ferestrei.
- Introduceti numele si descrierea actiunii si dati “Next” pentru a ajunge in zona unde trebuie sa alegeti aceasi perioada pe care ati ales-o si cand ati setat Backup-ul. Daca ati ales initial sa vi se efectueze un backup in fiecare luna, atunci alegeti sa va reaminteasca lunar de aceast proces. Apasati din nou pe “Next” pentru a selecta data si ziua cand vreti sa va aminteasca.
- Alegeti “Display a Message” sau “Send an Email”, in functie de cum vreti sa primiti alertarea, fie printr-un mesaj al sistemului sau prin email.
- Introduceti setarile pentru mesaj.
- Verificati daca ati completat cum trebuie apoi dati click pe “Finish”.
Ce trebuie sa aveti in vedere:
- Puteti sa folositi serviciile oferite din zona de Cloud, precum Carbonite sau Mozy, care au programe ce pot efectua backup-uri periodice. Diferenta ar fi ca aceste programe nu salveaza si setarile de sistem.
- Daca aveti vreun motiv pentru care vreti sa opriti backup-ul, dati click pe “Turn off Schedule” pe pagina de backup.
- Oricand aveti nevoie, folositi aplicatia Backup and Restore pentru a va recupera documentele.
- Backup and Restore nu ruleaza cu locatii din zona de Clound, insa aplicatii precum Windows SkyDrive sau Windows Live Mesh pot sincroniza fisierele de pe laptop cu cele stocate in Cloud.